FAQ

Masz pytanie?

 

 

Jeśli nie znajdziesz poniżej odpowiedzi na swoje pytanie – skontaktuj się z nami.  Chętnie pomożemy.

Cechy produktu Corian®

Czy można otrzymać próbki materiału Corian®?

Po skontaktowaniu się z Cortic za pomocą formularza kontaktowego, niezwłocznie prześlemy na podany adres bezpłatną próbkę materiału Corian® Glacier White. Próbki to świetny sposób na dopasowanie koloru Corian® do innych wykończeń w Twoim domu. Możesz również kupić próbnik za naszym pośrednictwem. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać szczegółowe informacje.

Z jaką dokładnością podano wymiary na rysunkach technicznych?

Nasze wysokiej jakości produkty są wykonywane ręcznie, dlatego mogą występować bardzo niewielkie różnice w rozmiarach. Informacje na rysunkach technicznych są wartościami średnimi, które mogą się nieznacznie różnić. Dokładność wykonania blatów to +/- 2mm.

Czy lepiej wybrać powierzchnię matową czy polerowaną?

 Corian® stworzony jest z myślą o eleganckim wykończeniu matowym, który nie traci swojego wyglądu w czasie użytkowania. Na matowej powierzchni mniej widoczne są drobne zarysowania pojawiające się w trakcie eksploatacji, które łatwo usunąć przy pomocy gąbki ściernej o numerze 2000. Ten rodzaj wykończenia powierzchni najlepiej zdaje egzamin przy zastosowaniu do łazienek o nowoczesnym designie.
Na życzenie klienta możemy powierzchnie wypolerować, jednak takie wykończenie powierzchni nie jest polecane do materiału Corian®.

Dlaczego blaty umywalkowe są dostarczane bez otworów na baterie?

Aby klient miał zawsze wybór pomiędzy baterią ścienną lub nablatową, nasze umywalki i dostarczane są bez otworów. Niezbędne otwory mogą być łatwo wywiercone przez klienta lub instalatora. Chętnie udzielimy informacji, z którego narzędzia skorzystać.

Czy blaty z materiału Corian® wymagają impregnacji?

Blaty nie wymagają żadnej impregnacj ponieważ Corian® nie jest porowaty. W przeciwieństwie do kamienia naturalnego, Corian® nigdy nie wymaga impregnacji, co ułatwia życie! Corian® to piękna, niewymagająca konserwacji powierzchnia, którą będziesz się cieszyć przez wiele lat.

Co sprawia, że DuPont™ Corian® jest idealną powierzchnią?

Corian® jest łatwy w czyszczeniu, nie jest porowaty, plamy nie wnikają w jego powierzchnię. Przy odpowiednim czyszczeniu Corian® jest również odporny na rozwój pleśni oraz bakterii.

Ile waży Corian®?

Arkusz materiału Corian® o grubości 12 mm i wymiarach 3658 na 760mm waży ok.60 kg, co daje 23,0 kg za metr kwadratowy.

Czyszczenie i pielęgnacja Corian

Jak czyścić Corian®?

Corian® jest łatwy w czyszczeniu. Do codziennej pielęgnacji Corian® wystarczy woda z mydłem lub środek czyszczący na bazie amoniaku. Drobne rysy, przypalenia czy przebarwienia również są łatwe do usunięcia. Poważne uszkodzenia powinny być naprawiane przez certyfikowanego Wykonawcę/Instalatora Corian®. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy.

Czy Corian® jest odporny na plamy?

Corian® jest odporny na plamy. Ponieważ Corian® nie jest porowaty, plamy nie mogą przeniknąć przez jego powierzchnię, więc jest łatwy w czyszczeniu i konserwacji. W przeciwieństwie do kamienia naturalnego, Corian® nigdy nie wymaga impregnacji

 

Czy Corian® jest odporny na zarysowania?

Corian® to bardzo wytrzymały materiał. Produkty z matowym wykończeniem są szczególnie łatwe w utrzymaniu i czyszczeniu. Wszelkie rysy i plamy, których nie da się usunąć pomimo intensywnego czyszczenia, można łatwo usunąć drobnoziarnistym papierem ściernym bez uszkadzania materiału.

Corian® jest stosunkowo miękki w porównaniu do kamienia naturalnego. Jeśli masz blaty z materiału Corian®, podczas przygotowywania posiłków powinieneś używać deski do krojenia produkcji Cortic.

Czym się róznią blaty wykonane z Corianu® od innych?

Dzięki praktycznie nieograniczonym możliwościom projektowania, Corian® ma wyraźną przewagę nad innymi materiałami. Możliwości projektowe są zwielokrotniane przez stale zmieniającą się paletę kolorów. Niestandardowe i wszechstronne projekty można osiągnąć, łącząc Corian® z innymi materiałami, takimi jak mosiądz, płytki, granit lub inny kolor Corian®. Nieporowata powierzchnia Corian® jest łatwa do czyszczenia i nie wymaga uszczelnienia.

Czy blaty wykonane z Corianu® są trwałe?

Corian® jest wyjątkowo trwały i stanowi doskonały wybór na blat, który będzie często używany. Jest odporny na plamy, nieporowaty i odporny na ciepło.

Zamówienia i warunki płatności

W jaki sposób kupować produkty Cortic?

Procedura zamawiania naszych produktów składa się z czterech prostych kroków:

  • Krok pierwszy – proszę złożyć zapytanie poprzez platformę kontaktową z wstępnie określonym produktem obejmującym nazwę kolekcji i wymiary blatu. Na stronie produktu wraz z cennikiem umieszczony jest formularz zamówienia, który należy wypełnić i przesłać do nas. Ten krok nie rodzi dla Państwa żadnych zobowiązań.
  • Krok drugi – drogą mailową dostarczymy Państwu  wypełniony przez nas formularz zamówienia, który precyzuje wymiary blatów, fartucha czołowego i położenia umywalki na blacie, termin dostawy oraz wszystkie koszty związane z produktem, pakowaniem oraz transportem.
  • Krok trzeci – po otrzymaniu i sprawdzeniu potwierdzonego przez Cortic przyjęcia zamówienia ze wskazanym terminem realizacji, proszę wpłacić pełną kwotę na konto Cortic.
  • Krok czwarty – po otrzymaniu pełnej kwoty za zamówione produkty na konto Cortic, przystępujemy do realizacji zamówienia.

W jaki sposób dokonywać płatności za nasze produkty?

Najlepiej wykonać przelew bankowy na konto Cortic

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Nasze produkty są wykonywane ręcznie, dlatego w przypadku niektórych produktów czas dostawy może wydłużyć się do 2-3 tygodni. Wiele naszych produktów znajduje się w magazynie i jest dostępnych od ręki. Aby dowiedzieć się jaki jest  czas dostawy wybranych produktów, wyślij do nas email.

Kiedy należy dokonać płatności za zamówienie?

Po otrzymaniu od nas potwierdzenia i sprawdzeniu go, prosimy o wpłacenie pełnej kwoty za zakupiony towar przelewem bankowym.

Czy możliwy jest zwrot zakupionych produktów?


Wszystkie zamówione produkty możesz bez problemu zwrócić w ciągu 14 dni. Koszty wysyłki ponosi kupujący.

Montaż i instalacja

Czy istnieją specjalne wymagania dotyczące instalacji zakupionych produktów?

Zastosowanie proponowanych przez Cortic wsporników oraz postępowanie zgodnie z instrukcją montażu w zupełności wystarczy do prawidłowego montażu naszych produktów. Zalecamy, aby montaż został przeprowadzony przez doświadczoną firmę instalacyjną. W przypadku montażu blatów o dużych rozmiarach, montaż powinien być wykonany przez firmę montującą meble po uprzednim przeszkoleniu przez Cortic. W razie potrzeby montaż może wykonać firma Cortic.

Jakie mogą się pojawić problemy podczas montażu?

Na stronie produktu znajdziesz szczegółowy rysunek techniczny dotyczący montażu. Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami.

Jakie są wymagania dotyczące montażu zakupionych produktów?

Każdy montaż powinien być wykonany przez fachowca ze znajomością przepisów sanitarnych. Ponadto dopuszczalne są standardowe tolerancje konstrukcyjne ścian, do których montowane są wsporniki pod umywalki

Czy można stosować standardowe złączki hydrauliczne do wszystkich produktów?

Wszystkie nasze produkty można łączyć z dowolną armaturą lub bateriami.

Czy blaty kuchenne może instalować firma montująca meble kuchenne?

Krótkie (bez konieczności łączenia) i proste blaty wykonywane są na gotowo, a ich montaż nie wymaga szczegółowej instrukcji. Większe blaty, których montaż wymaga łączenia poprzez sklejenie i wyszlifowanie, powinna wykonać firma przeszkolona w tym zakresie.

Wysyłka zamówionych produktów

Jakie są koszty wysyłki?

Wszystkie produkty Cortic wysyłane na terenie Polski są objęte darmową wysyłką od wartości zamówienia powyżej 6000PLN.

Czy istnieje możliwość dostarczenia produktów za granicę?

Na życzenie oferujemy wysyłkę naszych produktów do wybranego miejsca docelowego. W zależności od kraju i odległości obowiązują różne koszty wysyłki. Chętnie poinformujemy Cię o wszelkich kosztach i czasie wysyłki za granicę.

Czy możliwy jest odbiór zamówionych produktów bezpośrednio od Cortic?

Jest możliwy. Wówczas nie będą doliczane koszty związane z pakowaniem i transportem produktów.

W jakim opakowaniu dostarczany jest zamówiony produkt?

Naszym celem jest zapewnienie dostawy bez uszkodzeń, dlatego wszystkie produkty są bardzo starannie zapakowane. Wszystkie blaty wysyłamy trójwarstwowym kartonie, umieszczonym w solidnej drewnianej skrzyni. Do naszych umywalek dołączamy duże pudło z grubej tektury.

Czy istnieje możliwość wyboru konkretnego terminu dostawy?

Wraz z naszym partnerem spedycyjnym zapewniamy terminową dostawę w oczekiwanym czasie. Dzień przed dostawą, otrzymasz od nas informację telefoniczną.

Czy zamówiony produkt jest dostarczany do mieszkania?

Ze względów ubezpieczeniowych towar może być niestety dostarczony tylko do “krawężnika”. Do tego momentu dostawa jest ubezpieczona, a wszelkie szkody związane z transportem ponosimy my. Ze względu na wagę i rozmiar przesyłki, zdecydowanie zalecamy obecność co najmniej dwóch silnych osób do transportu jej do domu.

Co należy zrobić w przypadku uszkodzenia przesyłki?

Po otrzymaniu towaru, należy natychmiast sprawdzić kompletność i ewentualne, widoczne uszkodzenia. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, poproś kierowcę o potwierdzenie i poinformuj nas o tym telefonicznie. Postaramy się dostarczyć nowy blat bez dodatkowych kosztów.

Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami!